Česká tisková kancelář spustila v pondělí 4. dubna nový design webu Českých novin, kde publikuje zhruba 15 procent svého zpravodajství. Změny mají čtenářům zajistit především větší pohodlí a nabídnout jim nové možnosti. Mezi hlavní novinky se řadí například jednodušší orientace mezi zprávami a komfortní přístup k webu nejen z počítače, ale i mobilního telefonu nebo tabletu.
Pohodlí přinese také nový panel, díky kterému se čtenáři snadno dostanou k obsahu Finančních, Sportovních i Českých novin na jedné adrese (http://www.ceskenoviny.cz/). Další výhodou je provázanost všech produktů ČTK. Prostřednictvím nového webu Českých novin bude snazší nahlédnout také do Fotobanky a Videobanky.
České noviny se chtějí více zaměřit na sociální sítě. Diskuze pod jednotlivými články nahradí komunikace právě přes sociální sítě. Touto změnou ČTK následuje trend zahraničních médií a zpravodajských agentur, mezi které patří například Reuters nebo CNN a AFP.
„V dnešní době se ty nejživější diskuse odehrávají na sociálních sítích. Proto jsme se rozhodli věnovat jim více pozornosti,“ okomentoval rozhodnutí ČTK šéfeditor Jan Vavrušák. Čtenáři mohou své příspěvky přidávat prostřednictví profilu na facebooku https://www.facebook.com/CTK.cz/ nebo twitteru @ceskenoviny_cz.